Ponedjeljak 6 Travanj 2020

Ugradnja elektične pumpe goriva

Napisao
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)
Primer univerzalne el. pumpe goriva Primer univerzalne el. pumpe goriva

Gotovo svi koji posjeduju oldtimer automobil koji tjednima ili mjesecima miruje između vožnji / upotrebe imaju ovaj problem: višekratno pokretanje motora , iznova i iznova prije nego što mehanička pumpa za gorivo dovede gorivo u rasplinjač i motor upali. Ponekad to može dovesti do pregrijavanja startera i pražnjenja akumulatora. U najmanju ruku, takvo ponavljanje i višekratno "verglanje" nije rješenje.

Drugi problem je kvar same mehaničke pumpe goriva. Mehaničke pumpe za gorivo imaju dijafragme koje mogu iscuriti ili potpuno otkazati, ostavljajući vozilo na cesti, osim ako rezervna pumpa (ili komplet za obnovu) nije pri ruci. I ovo je loša situacija.

Rješenje za oba problema je slijedeće; instalirati univerzalnu električnu pumpe za gorivo paralelno s mehaničkom pumpom u vozilo. Te se pumpe prodaju za oko 200-300 Hrk, a mogu se montirati praktički bilo gdje u motornom prostoru.. T-komadi i obujmice za cijevi prilično su jeftini i dostupni su bilo gdje. Uz njih je potrebno još samo jedno crijevo za gorivo prekidač i žica.

Budući da većina pumpi za gorivo ima jednosmjerne ventile koji sprječavaju uvlačenje goriva odozgo, u cijev za gorivo mora se ugraditi T-komad koja vodi do mehaničkog ulaza pumpe. Ovim priključkom pomoćna električna crpka će se napajati kroz komad crijeva za gorivo. Crijevo za gorivo također će voditi od izlaza električne pumpe do drugog T-priključka instaliranog u cjevovodu za gorivo do rasplinjača.

Elektro - prekidač zgodno je ugraditi na nadzornu ploču unutar vozila. Takav prekidač dobiva napajanje iz bilo kojeg dostupnog izvora napona i treba ga spojiti na električnu pumpu. Kad god hladno pokrenemo svoj oldtimer, jednostavno uključimo paljenje i električnu pumpu, ostavljajući je dovoljno dugo da gorivo dovede do rasplinjača. Kad znamo da je gorivo prisutno, isključujemo ga, povučemo "čok" i pokrenemo motor. Nakon toga motor nastavlja rad na svojoj mehaničkoj pumpi.

U slučaju kvara mehaničke pumpe tijekom vožnje, električna pumpa je već na svom mjestu i spremna za rad. Jednostavno ju uključite i vozite dalje! Dva glavna problema riješena jednim priborom.

Više u ovoj kategoriji: « Postupak uvoza oldtimer vozila